Експериментальна діяльність
З 2007 року Калайдинцівська загальноосвітня школа І-ІІІ ступенів є учасником науково-дослідної та експериментальної програми за темою:
„Проектування особистісно-розвивального змісту навчально-виховного процесу”.
Головна мета проекту – апробувати психолого-педагогічний інструментарій діагностично-проектуючого комп’ютерного комплексу „Універсал” і створити систему навчально-виховного процесу, направлену на соціалізацію учнів, підвищення їх розумових здібностей, утвердження їх як особистості.
Експериментальна навчально-виховна система покликана розробити та провести теоретико-практичні дослідження з питань створення умов, в яких учні не тільки продуктивно і раціонально оволодіють знаннями, усвідомлять їх, а і набудуть необхідних навичок і вмінь застосовувати їх на практиці в нових соціальних ситуаціях, розвинуть свої здібності, зреалізують свій творчий потенціал, закладуть основи поступового переходу до самостійного навчання і регулювання своєї розумової діяльності.
Наукове керівництво експериментом здійснює український науково-методичний центр практичної психології і соціальної роботи, кафедра психології ЦІППО АПН України. Науковий керівник експерименту Киричук Валерій Олександрович (на фото перший зліва), кандидат педагогічних наук, старший науковий співробітник Українського науково-методичного центру практичної психології і соціальної роботи, доцент кафедри психології ЦІППО АПН України.
Проведено: психологічні дослідження учасників проекту, семінари, тренінги для вчителів і учнів.
Кожні півроку проводиться зріз з метою виявлення змін в розвитку особистості.
Порівняльні результати 1 і 9 зрізів