Директор
Мисник Сергій Іванович
Директор Калайдинцівської загальноосвітньої школи І-ІІІ ступенів імені генерал-майора Ф.Д.Рубцова, учитель історії вищої категорії, учитель-методист, відмінник освіти України. Народився 19 березня 1961 року. Закінчив Полтавський педагогічний державний інститут імені В.Г.Короленка. Спеціальність за дипломом – учитель історії. Вища кваліфікаційна категорія, вчитель-методист. Стаж роботи загальний – 35 років; на посаді директора – 35 років. Нагороджений грамотою МОН України у 2003 р., 2006 році. У 2015 році Сергій Іванович став лауреатом Міжнародної літературно-мистецької премії імені Григорія Сковороди «за створення Калайдинцівського краєзнавчого музею».
Справедливий і тактовний, береться робити все, що зможе довести до кінця, розвиває ініціативу і нові методи роботи. Переконує і надає моральну підтримку. Вивчає індивідуальні якості особистості і соціально-психологічні процеси колективу, створює високоморальну атмосферу в колективі.
Зазвичай, Сергію Івановичу не важко виділити головне у сформованій ситуації та визначити свої можливості в будь-якій діяльності. Показує, що власні прогнози практично завжди збуваються, тому не вважає порожньою витратою часу передбачення ходу подій.
Коли мова йде про вибір діяльності, прагне довести свою точку зору, яка вважається правильною для виконання завдання. Прагне співпрацювати з колективом і досягає великої продуктивної праці підлеглих. Надає допомогу окремим членам групи, підтримує групу з метою досягнення поставленої цілі.
Характерними якостями є наполегливість у досягненні мети, безпосередність, енергійність. Активний учасник конференцій, семінарів як районного так і обласного рівнів.
Сергій Іванович очолює шкільний музей, якому згідно наказу Міністерства освіти і науки України № 687 від 25.07.08 р. за значні успіхи у формуванні та збереженні музейного фонду України, пропаганді історії та культури, присвоєно звання “Зразковий музей”.
Школа п'ять років працювала над проблемою: "Оптимізація навчально-виховного процесу – одна з умов підвищення ефективності та якості навчання", з 2009/2010 н.р. працює над проблемою: "Конкретизація та гуманізація навчально-виховного процесу - основна сутність всебічно розвиненої особистості".
Навчально-виховний процес у школі спрямований на всебічний розвиток особистості, який досягається шляхом впровадження передових технологій, науково-дослідною роботою учнів та вчителів, мережею гуртків народознавства, вокального співу, художньої самодіяльності, роботою шкільної ради самоврядування, шкільним спортивним клубом, що об’єднує секції баскетболу, туризму і спортивного орієнтування.
У школі із 2007 року запроваджено комплексну програму «Універсал - 03.21.», яку розроблено на основі інноваційної освітньої системи психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів України.
Науковий пошук полягає в тому, аби планування і виховна робота в освітньому закладі сприяла цілісному психосоціальному розвиткові учнів у навчально-виховному процесі, соціалізації особистості. Цілеспрямована корекційно-виховна робота залучає учнів до різних форм індивідуальної, сумісної та колективно розподіленої діяльності, і створює сприятливі умови для подальшого розвитку дітей.
Справедливий і тактовний, береться робити все, що зможе довести до кінця, розвиває ініціативу і нові методи роботи. Переконує і надає моральну підтримку. Вивчає індивідуальні якості особистості і соціально-психологічні процеси колективу, створює високоморальну атмосферу в колективі.
Зазвичай, Сергію Івановичу не важко виділити головне у сформованій ситуації та визначити свої можливості в будь-якій діяльності. Показує, що власні прогнози практично завжди збуваються, тому не вважає порожньою витратою часу передбачення ходу подій.
Коли мова йде про вибір діяльності, прагне довести свою точку зору, яка вважається правильною для виконання завдання. Прагне співпрацювати з колективом і досягає великої продуктивної праці підлеглих. Надає допомогу окремим членам групи, підтримує групу з метою досягнення поставленої цілі.
Характерними якостями є наполегливість у досягненні мети, безпосередність, енергійність. Активний учасник конференцій, семінарів як районного так і обласного рівнів.
Сергій Іванович очолює шкільний музей, якому згідно наказу Міністерства освіти і науки України № 687 від 25.07.08 р. за значні успіхи у формуванні та збереженні музейного фонду України, пропаганді історії та культури, присвоєно звання “Зразковий музей”.
Школа п'ять років працювала над проблемою: "Оптимізація навчально-виховного процесу – одна з умов підвищення ефективності та якості навчання", з 2009/2010 н.р. працює над проблемою: "Конкретизація та гуманізація навчально-виховного процесу - основна сутність всебічно розвиненої особистості".
Навчально-виховний процес у школі спрямований на всебічний розвиток особистості, який досягається шляхом впровадження передових технологій, науково-дослідною роботою учнів та вчителів, мережею гуртків народознавства, вокального співу, художньої самодіяльності, роботою шкільної ради самоврядування, шкільним спортивним клубом, що об’єднує секції баскетболу, туризму і спортивного орієнтування.
У школі із 2007 року запроваджено комплексну програму «Універсал - 03.21.», яку розроблено на основі інноваційної освітньої системи психолого-педагогічного проектування особистісного розвитку учнів загальноосвітніх навчальних закладів України.
Науковий пошук полягає в тому, аби планування і виховна робота в освітньому закладі сприяла цілісному психосоціальному розвиткові учнів у навчально-виховному процесі, соціалізації особистості. Цілеспрямована корекційно-виховна робота залучає учнів до різних форм індивідуальної, сумісної та колективно розподіленої діяльності, і створює сприятливі умови для подальшого розвитку дітей.
Діяльність навчального закладу висвітлюють такі засоби масової інформації: «Лубенщина», «Краяни», «Вісник», «Майдан Свободи», «Село Полтавське», журнал «Імідж»