Оголошення

Порядок використання мобільних телефонів учнями

Порядок використання мобільних телефонів учнями під час освітнього процесу

в ОЗ «Калайдинцівська ЗОШ»:

  • - під час уроків, виховних годин чи позакласних заходів, а також під час перебування в шкільній бібліотеці необхідно вимикати або переводити телефон у режим «без звуку».
  • - під час проведення уроків чи інших заходів мобільний телефон не повинен знаходитися на робочому місці.
  • - якщо ж ця заборона буде порушена, то вчитель має право вилучити телефон і повернути його батькам учня.
  • - терміново зв’язатись з кимось по телефону можна тільки під час перерви.
  • - не залишати без догляду мобільний телефон, навіть коли ненадовго залишаєте своє робоче місце.
  • - відповідальність за збереження мобільних телефонів адміністрація, педагогічний колектив та техперсонал школи не несе.
  • - у випадку зникнення мобільних телефонів адміністрація та вчителі не вживають жодних заходів щодо їх пошуку.
  • - заборонено фотографувати мобільним телефоном, робити звукові записи або ж знімати ним відео – як під час перерв, так і під час уроків, виховних годин.
  • - не використовувати чужі мобільні телефони в своїх цілях та повідомляти їх мобільні номери третім особам без дозволу.

Використання мобільних телефонів учнями дозволяється лише з дозволу учителя в окремих випадках:

  • - у разі термінової необхідності здійснити телефонну розмову (як виняток, при травмуванні, розслідуванні, вирішенні питань оздоровлення та лікування) учень має отримати дозвіл учителя та скористатися телефоном за межами приміщення, де проходить навчальне заняття.
  • - з дозволу учителя учень має право скористатися функціями калькулятора під час виконання практичних та лабораторних робіт, розв’язування складних задач з окремих предметів (математики, фізики, хімії, біології та ін.).
  • - з дозволу вчителя учень має право використати функцію аудіо програвача на уроках музики, заняттях гуртків.
  • - отримавши дозвіл вчителя, учень може скористатися телефоном для пошуку невідомого слова (терміну), тексту твору та інше.
  • - з дозволу учителя учень має право фотографувати мобільним телефоном, робити звукові записи або ж знімати ним відео під час виховних годин.
 

До уваги батьків!!!

20210218 235734

 

Безпека в інтернеті

ІНФОРМАЦІЙНИЙ МАТЕРІАЛ ПРО «БЕЗПЕКУ В ІНТЕРНЕТІ»

Вдосконалення інформаційних технологій створює умови для ефективного розвитку сучасного суспільства. Комунікаційні засоби стали невід’ємною складовою життя людей у всіх сферах діяльності. Мобільні телефони, комп’ютери та Інтернет, розширивши комунікаційні, просторові й часові межі, розкрили нові можливості для спілкування, освіти, праці, відпочинку та творчої самореалізації особистості.

alt

1,8 млрд. людей у світі підключені до Мережі Інтернет. З кожним днем ця кількість зростає. Інформаційний світ захоплює не тільки дорослих, а й дітей. 96% дітей користуються Інтернетом.

Таблиця 1. Активність виходу дітей в мережу Інтернет, %

  Щодня 3 рази на тиждень 1 раз на тиждень
10-11 років 10% 75% 15%
12-13 років 22% 67% 11%
14-15 років 34% 54% 12%
16-17 років 65% 24% 11%

Є безліч можливостей використання інформаційних технологій — від самостійного складання досить досконалих програм, створення своїх сторінок у просторі Internet, дистанційного навчання до занурення у світ найкращих музейних колекцій, бібліотек. Виникають запитання: як впливає цей дивовижний штучний інформаційний світ на психіку людини і, зокрема, дитини? За яких умов цей новий вид людської діяльності сприяє розвитку особистості, а за яких заважає?

Завдяки Інтернету діти та підлітки шукають необхідну інформацію для занять, завантажують музику та фільми, переглядають пошту, спілкуються з іншими користувачами Інтернету. Інтернет-технології стали природною складовою життя дітей і сучасної молоді. Комп’ютер є не тільки розвагою, але й засобом спілкування, самовираження та розвитку особистості.

alt

Самостійне пізнання інформаційного світу дозволяє розширити коло інтересів дитини і сприяє її додатковій освіті, спонукає до кмітливості, привчає до самостійного розв’язання задач. Навчальні, розвиваючі та розважальні Інтернет-ресурси орієнтовані на дітей будь-якого віку. За їх допомогою діти в цікавій ігровій формі засвоюють основи письма та лічби, вчаться малювати та моделювати, привчаються до самостійної роботи і складають уявлення про навколишній світ. До завдань розвиваючих програм та ігор входить також удосконалення пам’яті, уваги, мислення, логіки, спостережливості, тренування швидкості реакції та ін. Існує багато ігор, що водночас мають виховну і освітню основу та здатні викликати інтерес дітей шкільного віку до економіки, соціології, історії, літератури.

Всесвітня мережа також задовольняє потребу підлітків у лідерстві. Діти, які добре знають комп’ютер та Інтернет, більш адекватно оцінюють свої здібності та можливості, вони більш цілеспрямовані та кмітливі.

Чим приваблює Інтернет дітей і підлітків?

  • Різноманітне спілкування.
  • Утамування інформаційного голоду.
  • Пошук нових форм самовираження.
  • Анонімність і віртуальна свобода.
  • Відчуття спільності та приналежності до групи.

Діти засвоюють нові цифрові технології та вчаться вільно орієнтуватися в інформаційному просторі. Вони виявляють підвищену зацікавленість усім новим, найбільше піддаються впливу зовнішнього середовища. Тому увага батьків до Інтернет-безпеки дітей є дуже важливою.

Діти не можуть реально оцінювати рівень достовірності й безпеки інформації, що містить Інтернет-простір. На сьогоднішній день понад 60% дітей та підлітків щодня розмовляють в Інтернет-чатах. Троє з чотирьох дітей, що працюють в режимі он-лайн, готові поділитися приватною інформацією про себе і свою сім'ю в обмін на товари і послуги. А кожна п'ята дитина щорічно стає мішенню зловмисників. Доступність Інтернет-ресурсів для неповнолітніх диктує підвищені вимоги до якості, достовірності та безпеки інформації, що міститься в Мережі.

Незважаючи на загальні норми мережевого етикету, межі вседозволеності в інтернет-просторі ще достатньо широкі. Порушення соціальної адаптації та недостатня увага з боку батьків роблять віртуальний світ найбільш бажаним для дитини. Надання переваги віртуальному світу перед реальним справляє негативний вплив на психіку і здоров’я дитини та може погіршити не тільки зір, поставу та сон, але й викликати тривожність, дратівливість, соціальну дезадаптованість і узалежнену поведінку.

Тільки 24% дорослих перевіряють, які сайти відвідує їх дитина. При тому, що 87% батьків вважають, що повинні навчати дітей правилам безпечного користування мережею. Лише 11% батьків знають про такі онлайн-загрози, як “дорослий” контент, азартні ігри, онлайн-насилля, кіберзлочинність. Інститут соціології НАН України провів дослідження про те, наскільки серйозними є загрози, які підстерігають українських дітей в Інтернеті. Адже хоча рівень комп'ютерної грамотності зростає, багато батьків просто не розуміються на підводних каменях мережі для їх чад: 76% батьків навіть не цікавляться, які Інтернет-сторінки відвідує їх дитина. Дана статистика змушує замислитись. Батьки досить спокійно спостерігають неконтрольовані візити дітей в Інтернет. І наслідки такої поведінки вже є.

Таблиця 2. Ризики та небезпеки користування Інтернетом

№п/п Ризики онлайн-спілкування Кількість дітей (%)
1. Побачивши в інтернеті рекламу алкоголю чи тютюну, хоча б раз спробували їх купити 28%
2. Готові переслати свої фотографії незнайомцям в Мережі 28%
3. Періодично потрапляють на сайти для дорослих 22%
4. Без вагань погоджуються повідомити інформацію про себе і свою сім’ю 17%
5. Відправляють платні SMS за бонуси в онлайн-іграх, не звертаючи уваги на їх вартість 14%
6. Намагалися купити наркотики 11%

Слід також відмітити, що 79% дітей впевнені у тому, що вони достатньо інформовані про ризики в Інтернет та 67% навіть повідомили, що їм розповідали правила роботи в мережі. Основними інформаторами, за словами дітей, є батьки (59%), друзі (37%) та на останньому місці — вчителі (33%).

Аналізуючи результати цього дослідження, можна сміливо констатувати недостатній рівень інформування населення України щодо правил безпечної роботи в Інтернет.

altalt

До переліку Інтернет-загроз відносять:

  • Комп’ютерну залежність;
  • Розходження між реальним «я» і своїм Інтернет-образом;
  • Доступ до небажаного контенту (дорослий контент);
  • Інтернет-шахрайство;
  • Зараження комп’ютера шкідливим програмним забезпеченням;
  • Он-лайн насильство;

І все ж комп'ютер – це наше майбутнє. Робота на ньому навчає дітей новому способу, простішому і швидшому, здобуття і обробки інформації.

Світова громадськість приділяє особливу увагу питанням безпеки дітей, що відносяться до найбільш вразливої категорії користувачів Інтернету. Міжнародні організації, уряди країн, різні структури створюють і підтримують програми, спрямовані на навчання грамотного і безпечного використання Інтернету дітьми.

Захист дітей та молоді від негативних інформаційних впливів є одним із державних напрямів української державної політики в галузі освіти. Змістом державної політики у сфері захисту суспільної моралі є створення необхідних умов, які сприяють реалізації права на інформаційний простір, вільний від матеріалів, що становлять загрозу фізичному та інтелектуальному розвитку або морально-психологічному стану дітей та молоді.

ПРАВИЛА Інтернет-БЕЗПЕКИ та Інтернет-ЕТИКИ ДЛЯ ДІТЕЙ І ПІДЛІТКІВ

  • Ніколи не давайте приватної інформації про себе (прізвище, номер телефону, адресу, номер школи) без дозволу батьків.
  • Якщо хтось говорить вам, надсилає вам, або ви самі віднайшли у мережі щось, що бентежить вас, не намагайтеся розібратися в цьому самостійно. Зверніться до батьків або вчителів - вони знають, що треба робити.
  • Зустрічі у реальному житті із знайомими по Інтернет-спілкуванню не є дуже гарною ідеєю, оскільки люди можуть бути дуже різними у електронному спілкуванні і при реальній зустрічі. Якщо ж ви все ж хочете зустрітися з ними, повідомте про це батьків, і нехай вони підуть на першу зустріч разом з вами.
  • Не відкривайте листи електронної пошти, файли або Web-сторінки, отримані від людей, яких ви реально не знаєте або не довіряєте.
  • Нікому не давайте свій пароль, за виключенням дорослих вашої родини.
  • Завжди дотримуйтесь сімейних правил Інтернет-безпеки: вони розроблені для того, щоб ви почували себе комфортно і безпечно у мережі.
  • Ніколи не робіть того, що може коштувати грошей вашій родині, окрім випадків, коли поруч з вами батьки.
  • Завжди будьте ввічливими у електронному листуванні, і ваші кореспонденти будуть ввічливими з вами.
 

Будьте уважні та обережні!

 6fff6201c1b23a255a5369ba540840da 149858141 3891952470922587 4854163623511087559 o Pereokholodzhennia-1 1 1

 
Головне меню
Річний звіт про діяльність опорного закладу за 2019/2020 н.р.
Освітні програми, що реалізуються в закладі
Фінансова діяльність закладу
Матеріально-технічне забезпечення
Ліцензований та фактичний обсяг учнів закладу
Умови доступності для навчання осіб з ООП
Педагогічний колектив
Територія обслуговування
Інформація про діяльність закладу
Документи відкритого типу
Статут
Правила прийому учнів до закладу
Прозорість та відкритість закладу
Про школу
Нормативно-правова база
Про права людини
Директор школи
Адміністрація школи
Навчальний план
Виховна робота в школі
Національно-патріотичне виховання
Вчителі
Учні
Учнівське самоврядування
Досягнення учнів 2011/2012
Досягнення учнів 2012/2013
Досягнення учнів 2013/2014
Досягнення учнів 2014/2015
Досягнення учнів 2015/2016
Досягнення учнів 2016/2017
Досягнення учнів 2017/2018
Досягнення учнів 2018/2019
Досягнення учнів 2019/2020
Пошукові загони, експедиції
МАН
Шкільний музей
Сторінками історії
Ними гордиться школа
Бібліотечні портали та сайти
Корисні посилання для учнів
Корисні посилання для вчителів
Сторінка психолога
Методична скарбничка
Шкільна бібліотека
Медіатека
Віртуальні подорожі
Новини
Оголошення
Зовнішнє незалежне оцінювання
ЗНО - 2021
Контакти
Адреса, карта проїзду
Вакансії
Що потрібно знати про булінг
Порядок подання та розгляду заяв про випадки булінгу (цькування)
Правила поведінки здобувачів освіти
Порядок роботи школи в умовах карантину

La strada 1 3 La strada 2 2

cropped-LOGO-AIR 800 600-200x50

minosv

 poippo

 81502489

viddilosvity 1

лубраймметцентр

 images2ms

 Снимок 2018н

profkom

centr

Сейчас 3 гостей онлайн
Статистика
Пользователи : 42
Статьи : 978
Просмотры материалов : 696922

вул. Рубцова, 57, с.Калайдинці, Лубенський р-н, Полтавська обл., 37525

тел.  05361-93140

e-mail:  kalajdynci@ukr.net;